Inslingerdag/ Ledenvergadering 16 maart 2019

Inslingerdag/ Ledenvergadering 16 maart 2019 Met veel regen en een harde wind gingen we naar Lands End in Ketelhaven. Dit is een mooi restaurant met uitzicht op het Ketelmeer.
Bij binnenkomst was het al gezellig druk en er was een grote opkomst . Onder het genot van koffie of thee was er weer gelegenheid om even bij te praten.  Om een uur of elf opende de voorzitter de vergadering. Een verslag hiervan komt in het jaarboek. Tijdens het middaguur waren de windvlagen zo hevig dat een vrachtboot rechts om keert maakte en een kanoër met heel veel moeite terugkeerde naar de haven.
Na de lunch met tomaten- of uiensoep , heerlijke belegde broodjes, een kroket enz. was de beurt aan Ab.
Hij vertelde ons heel overzichtelijk en duidelijk wat we wel of niet moesten doen bij ongevallen op de boot. Het was een leerzame middag. Hierna sloot de voorzitter de vergadering en wenste  ons wel thuis.
In mei zien we elkaar weer op de reünie. Die is in Joure met een mooi programma en gezelligheid .  De organisatie rekent op een grote opkomst.
Lees ook wederwaardigheden en neem een kijkje bij verkoop 01/09/2021
N.b. Ook op www.lmclub.nl kunt u bij de rubrieken "Verkoop" en "Gastenboek" ook vraag en aanbod items tegenkomen. Een reisverslag Een tochtje door Friesland
Nieuwsbrief 2021 nr1 01/09/2021
Nieuws? Eigenlijk niet. Vereniging-technisch is het opnieuw een uiterst tam jaar. Af en toe bereiken individuele berichten ons, waaruit duidelijk blijkt,