Inslingerdag/ Ledenvergadering 16 maart 2019

Inslingerdag/ Ledenvergadering 16 maart 2019 Met veel regen en een harde wind gingen we naar Lands End in Ketelhaven. Dit is een mooi restaurant met uitzicht op het Ketelmeer.
Bij binnenkomst was het al gezellig druk en er was een grote opkomst . Onder het genot van koffie of thee was er weer gelegenheid om even bij te praten.  Om een uur of elf opende de voorzitter de vergadering. Een verslag hiervan komt in het jaarboek. Tijdens het middaguur waren de windvlagen zo hevig dat een vrachtboot rechts om keert maakte en een kanoër met heel veel moeite terugkeerde naar de haven.
Na de lunch met tomaten- of uiensoep , heerlijke belegde broodjes, een kroket enz. was de beurt aan Ab.
Hij vertelde ons heel overzichtelijk en duidelijk wat we wel of niet moesten doen bij ongevallen op de boot. Het was een leerzame middag. Hierna sloot de voorzitter de vergadering en wenste  ons wel thuis.
In mei zien we elkaar weer op de reünie. Die is in Joure met een mooi programma en gezelligheid .  De organisatie rekent op een grote opkomst.

Najaarsbijeenkomst 9 november 2019 09/11/2019
Najaarsbijeenkomst 9 november 2019
Mededelingen komen t.z.t.
Inslingerdag / ledenvergadering 14 maart 2020 14/03/2020
Inslingerdag / ledenvergadering 14 maart 2020
T.z.t wordt u hierover geïnformeerd .
Aanvaardag reünie 2019
Donderdag 24 mei varen we van onze thuishaven via de Noorder oude weg naar de ligplaats van de Marrekrite Joustersluisje. Begin jaren 90 zijn deze
vrijdag 24 mei OPENING reünie 2019
De volgende morgen zaten we in een grote kring op het eilandje. Het was weer prachtig weer. Onder het genot van koffie
Zaterdag 25 mei in Joure
Op zaterdag gingen we met een prachtig klassiek vaartuig Nieuwe Liefde met zijn allen varende naar Sneek. Er stond nu

Gastenboek

Foto's. Last Thursday
Bij foto's kun je onder reünie 1, 2 en 3 meer foto's van de reünie 2019 bekijken.
FOUT 03/06/2019
Er is een fout opgetreden bij het INSCHRIJFFORMULIER en CONTACT. Zou u zo vriendelijk willen zijn om u nog een keer aan te melden.U krijgt altijd bericht
maststrijk installatie 12/05/2019
Sinds 30 april zijn wij de eigenaar van een LM 27. Deze beschikt over een maststrijk installatie, met bijbehorende staalkabels. Ik heb begrepen dat je